یا خلیل من لا خلیل لهبه ابراهیم (ع) فکر میکنم، به حرف هایش با "آزر" ، به روز بزرگِ شکستنِ بُت ها، به حرف هایش با ستاره و ماه و خورشید پرست ها، به هم رنگ جماعت نشدن هایش آن هم در سنّی که یک جوان بیشتر از هرچیز به مقبول بودن در اجتماع نیاز دارد، به زندگی پر فراز و نشیبش با ساره و هاجر، به روزی که زن و فرزندش را در بیابان رها کرد و رفت، به روزی که دستور رسید میوه ی دلش را، جوان دلبندش را قربانی ک نامه پنجم...
ما را در سایت نامه پنجم دنبال میکنید
برچسب: نامه,بیست, نویسنده: بازدید: 42 تاريخ: شنبه 25 شهريور 1396 ساعت: 14:55